Close
Log Ind Opret Bruger

Er det en skyggestreg?

  • 18 marts 2019, 08:26

    Hej😃

    Jeg er virkelig i tvivl om der er en skyggestreg?? 

    Jeg har den sidste uges tid haft sure opstød/ mavesyre og nattisseri (hvilket jeg aldrig gør). 

     

    18. marts 2019 kl. 08:46

    Hvor langt ville du være henne? ☺️

    18. marts 2019 kl. 09:08

    Jeg havde første menstruations dag D.15/2. Jeg må indrømme at jeg er ikke helt skarp på disse ting???? 

     

    18. marts 2019 kl. 09:26

    Det er jo længe siden så ☺️ men det ligner da, at der er en streg ☺️

    Avatar
    Anonym
    18. marts 2019 kl. 09:30

    Det kommer jo lidt an på din cyklus længde? Hvis den fx. er 28 dage, og din ÆL er faldet på 14. dagen, så ville du være ca. 4+3 i dag. 

    Ud fra det er stregen (som jeg ikke kan se, om der er farve i eller ej), lidt svag. Men din ÆL kan jo sagtens være faldet sent, hvorved du ikke er så langt henne. 

    Jeg ????????

    18. marts 2019 kl. 10:08

    Min cyklus svinger mellem 31-35 dage. Men jeg har kunne regne ud at min ÆL har været omkring D.28/2-5/3 ca. Jeg syntes nemlig også selv den er svær at se, men syntes alligevel at jeg kan ane den en lille smule, men håber virkelig at den er der! Jeg må prøve at teste igen imorgen????????????

    18. marts 2019 kl. 13:26

    Har taget en test her da jeg kom hjem fra arbejde, og syntes at stregen ser tydeligere ud. Håber virkelig at den er her den her gang????????????????

    18. marts 2019 kl. 16:45

    Jeg har godt nok taget mange teste i forsøg på projekt gravid men har aldrig været så tæt på en nr 2 streg som dig. Jeg kan godt se den og synes den er tydligere på nr 2. billede. 

    18. marts 2019 kl. 17:08

    Den er positiv ????

    18. marts 2019 kl. 17:53

    Julieam skrev :

    Har taget en test her da jeg kom hjem fra arbejde, og syntes at stregen ser tydeligere ud. Håber virkelig at den er her den her gang????????????????

    Tillykke 🙂 

    Den bliver fin tydelig positiv om et par dage 🙂

    18. marts 2019 kl. 19:55

    Tusind tak???????????? Jeg kommer nok til at teste mange gange de næste par dage???? Jeg må give lægen et kald imorgen.

    19. marts 2019 kl. 12:07

    Julieam skrev :

    Har taget en test her da jeg kom hjem fra arbejde, og syntes at stregen ser tydeligere ud. Håber virkelig at den er her den her gang????????????????

    Stort tillykke – den er rigtig fin ❤️

    Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.