Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Aprilmødre :-) Hvor mange er vi?

04.august 2018 kl. 09:08
Luk
Medlem siden 25-05-2008
04-08-2018 09:08
Luk
Medlem siden 25-05-2008
Godt skrevet
0

Hejsa. Jeg troede jeg skulle være marts mor, men det viste sig at terminen nok nærmere siger 7. April blush

Fik tre positive test midt i min cyklus, og var meget forvirret. cryingSå blev de negative... men nu... nu er jeg gået en uge over tid og har teste der gradvist bliver mere og mere positive ❤ 

Vi har prøvet siden marts og jeg har haft en BIO i maj. Så nu krydser vi fingre for at denne bliver hængende cool

Vi har hver to børn fra tidligere forhold, og dette er vores fælles første, og sidste. 

Hvordan er jeres historie? Uh og billeder... lad os se billeder af teste 

Mamge knus E. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

04.august 2018 kl. 09:32
Luk
Medlem siden 30-12-2017
7 startede debatter
22 skrevne indlæg
04-08-2018 09:32
Luk
Medlem siden 30-12-2017
7 startede debatter
22 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har igår og idag testet meget svagt positiv (og for svagt til at det kan fanges ordentligt på et billede) med termin midt april  Så nu håber jeg, at testene udvikler sig, og mens bliver væk! cool

Anmeld
Svar
Barn 2012: Søn født 41+0. Barn 2016: Datter født 41+1. Gravid dec 2017. MA jan 2018 uge 8+3. Gravid aug 2018. MA sep 2018 uge 8+5. Lad det nu bare snart lykkes at få en lillebrøster....
Godt skrevet
0
Barn 2012: Søn født 41+0. Barn 2016: Datter født 41+1. Gravid dec 2017. MA jan 2018 uge 8+3. Gravid aug 2018. MA sep 2018 uge 8+5. Lad det nu bare snart lykkes at få en lillebrøster....
04.august 2018 kl. 09:40
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
04-08-2018 09:40
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
mas2017 skrev :

Jeg har igår og idag testet meget svagt positiv (og for svagt til at det kan fanges ordentligt på et billede) med termin midt april  Så nu håber jeg, at testene udvikler sig, og mens bliver væk! cool

Jeg synes godt jeg kan ane en streg 

Krydser fingre for dig cool

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
04.august 2018 kl. 10:38
Luk
Medlem siden 20-01-2013
6 startede debatter
30 skrevne indlæg
04-08-2018 10:38
Luk
Medlem siden 20-01-2013
6 startede debatter
30 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Stort tillykke piger! 

Jeg ved ikke helt præcis hvor langt jeg er men tror jeg er 4+1 i dag med termin d. 12. april, testede meget svagt positivt for 6 dage siden og testene bliver mere og mere tydelige frown

Jeg har prøvet at blive gravid i 2,5 år (har PCOS) og skulle starte til fertilitetsbehandling i slut august, men har i stedet for bestilt tid til tidlig scanning i slut august kiss Jeg var igennem gennemskylning af æggeledere i juli som forberedelse til fertilitetsbehandling og er en af de heldige hvor gennemskylningen var nok til at sætte skub i tingene surprise

Jeg har et barn på næsten tre år som også tog mig 2,5 år at blive gravid, lykkedes også lige inden fertilitetsbehandling smiley Her er min test fra i morges 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.august 2018 kl. 10:50
Luk
Medlem siden 20-05-2018
4 startede debatter
23 skrevne indlæg
04-08-2018 10:50
Luk
Medlem siden 20-05-2018
4 startede debatter
23 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er gravid med min første efter en SA. Min termin ligger omkring d. 1. april 😅 jeg burde være 5+6 i dag, og testen er fra i går morges 😍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.august 2018 kl. 10:50
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
04-08-2018 10:50
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Milligan skrev :

Stort tillykke piger! 

Jeg ved ikke helt præcis hvor langt jeg er men tror jeg er 4+1 i dag med termin d. 12. april, testede meget svagt positivt for 6 dage siden og testene bliver mere og mere tydelige frown

Jeg har prøvet at blive gravid i 2,5 år (har PCOS) og skulle starte til fertilitetsbehandling i slut august, men har i stedet for bestilt tid til tidlig scanning i slut august kiss Jeg var igennem gennemskylning af æggeledere i juli som forberedelse til fertilitetsbehandling og er en af de heldige hvor gennemskylningen var nok til at sætte skub i tingene surprise

Jeg har et barn på næsten tre år som også tog mig 2,5 år at blive gravid, lykkedes også lige inden fertilitetsbehandling smiley Her er min test fra i morges 

Stort tillykke. 

Sikke en flot test. surprise

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.august 2018 kl. 22:01
Luk
Medlem siden 24-01-2018
9 startede debatter
67 skrevne indlæg
04-08-2018 22:01
Luk
Medlem siden 24-01-2018
9 startede debatter
67 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg blev gravid i dec, og skulle derfor til NF i marts da vi når der til og bliver scannet får vi den værste besked, der er ikke liv mere.. hvis jeg har regnet rigtig skulle jeg ha haft min mens den 31. men det er slet ikke til at regner med for efter jeg fik en udskrabning kender jeg slet ikke min cyklus. derfor har vi bestilt en tidlig scanning den 17 inden vi rejser på ferie. kæmpe tillykke til jer andre ;) 

Anmeld
Svar
venlig hilsen
Godt skrevet
0
venlig hilsen
04.august 2018 kl. 23:15
Luk
Medlem siden 31-05-2013
1 startede debatter
88 skrevne indlæg
04-08-2018 23:15
Luk
Medlem siden 31-05-2013
1 startede debatter
88 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tissede to streger forrige torsdag, og nettet forventer jeg har termin d. 3. April, men grundet ferie har jeg ikke været ved læge endnu... 

Så jeg krydser fingre! Især efter jeg d. 15. Marts fødte et foster i uge 16, så de første 20 uger skal bare overståes hurtigst muligt så jeg kan få en vished om at der forhåbentlig kommer en lillebror/søster ud som min 4årige søn faktisk kan møde ❤

Anmeld
Svar
d. 11/12-13 kom min lille viking til verden <3 d. 15/03-18 blev flaske født i uge 16 d. 26/07-18 stod jeg med en ny positiv test, termin d. 3. April
Godt skrevet
0
d. 11/12-13 kom min lille viking til verden <3 d. 15/03-18 blev flaske født i uge 16 d. 26/07-18 stod jeg med en ny positiv test, termin d. 3. April
05.august 2018 kl. 06:25
Luk
Medlem siden 16-11-2015
33 skrevne indlæg
05-08-2018 06:25
Luk
Medlem siden 16-11-2015
33 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Her testede jeg positiv 4 dage over tid og venter mit 2. Barn til (efter udregning) 6. April er i dag 5+1

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.august 2018 kl. 09:02
Luk
Medlem siden 22-11-2012
59 skrevne indlæg
05-08-2018 09:02
Luk
Medlem siden 22-11-2012
59 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
Elisabum skrev :

Hejsa. Jeg troede jeg skulle være marts mor, men det viste sig at terminen nok nærmere siger 7. April blush

Fik tre positive test midt i min cyklus, og var meget forvirret. cryingSå blev de negative... men nu... nu er jeg gået en uge over tid og har teste der gradvist bliver mere og mere positive ❤ 

Vi har prøvet siden marts og jeg har haft en BIO i maj. Så nu krydser vi fingre for at denne bliver hængende cool

Vi har hver to børn fra tidligere forhold, og dette er vores fælles første, og sidste. 

Mamge knus E. 

Vi er allerede en del inde på den lukkede facebook gruppe 😉

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
1
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
05.august 2018 kl. 09:13
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
05-08-2018 09:13
Luk
Medlem siden 25-05-2008
159 startede debatter
547 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Bfylle skrev :
Elisabum skrev :

Mamge knus E. 

Vi er allerede en del inde på den lukkede facebook gruppe 😉

Jeg har desværre ikke facebook... sad

Men tillykke til alle der har fanget sig en lille aprilbaby 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Nyeste videoer om børn

Rystende fortælling: 13-årig blev presset ud i stofmisbrug
I reportage-serien 'Stoffer i Sommerlandet' møder vi en blot 15-årige, der kan fortælle om, hvordan hun blev lokket ud i et stofmisbrug som blot 13-årig. Se den på Dplay.
Højt humør på fødeafdelingen: Første brandert i 10 måneder
Magisk! Første fødsel i ”Velkommen til verden”
7-årig lider af sjælden sygdom: Fod større end en fodbold
En 7-årig dreng i Indien lider af en meget sjælden sygdom. Hans højre ben bliver ved med at vokse og blive tungere.
Ung mor uenig med lægerne: Rygning er ikke så skadeligt under graviditeten
Princess Natascha Ellen skal have begge sine børn til ørelægen, da de har døjet meget med væske i ørerne. Lægerne mener, at dette kan skyldes rygning under graviditeten, men det er den unge mor ikke helt enig i. Se De unge mødre tirsdag kl. 20:00 på Kanal 4 eller stream nu på Dplay.dk

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• EndeligNogensMo... - 20-10-2018

Livet med baby.
  • Plan B - 09-10-2018

#ProjektGladIgen
  • Faderstuen - 01-10-2018

En ny, gul konvolut
  • Camilla Skyum - 29-09-2018

At være mor med angst - del 1

Nyeste blogindlæg

• EndeligNogensMo... - 20-10-2018

Livet med baby.
  • Plan B - 09-10-2018

#ProjektGladIgen
  • Faderstuen - 01-10-2018

En ny, gul konvolut
  • Camilla Skyum - 29-09-2018

At være mor med angst - del 1

Nyeste artikler

Social angst og eget valgt pks

Kl. 8:30 skal vi møde ind på afdeling 426, barselsgangen, for at blive gjort klar med tøj og journal til operationsgangen Læs mere

10 ting du skal vide om at købe barnevogn

Når man skal ud og købe barnevogn, er præferencerne mange. Man vil selvfølgelig have det bedste til den lille guldklump der er på vej. Men hvad er egentlig bedst, og hvilke overvejelser skal man gøre sig, før man investerer i barnevogn?Vi har samlet nogle gode råd til valg af barnevogn lige her. Læs mere

Førstegangsfødende - Nær født i badekarret

Da jeg ikke længere kunne sove, hoppede jeg i badekarret, hvor det lune vand mildnede smerterne. Da der var 6 min. imellem veerne, ringede vi ind til hospitalet og aftalte at køre der ind. På hospitalet blev veerne mere sporadiske, der var nu 10 og 15 minutter imellem dem. Hovedpinen var stadig så ond at jeg fik ”bistik” i nakken for at mildne smerterne, uden det hjalp synderligt. Læs mere

Spørg Jordemoderen: Afsnit 10

Denne video er hele Afsnit 10 samlet, og varer 18 minutter. Så smid stængerne op eller tag headset på, og lyt med! Chefredaktør Maja Wesselhoff interviewer den dygtige og empatiske Privatjordemoder Stine Roswall. Læs mere

Spørg Jordemoderen: Klip i mellemkød - kan mit arvæv forårsage bristning ved 2. fødsel?

Spørg Jordemoderen: Klip i mellemkød - kan mit arvæv forårsage bristning ved 2. fødsel?

Hvis du er blevet klippet i mellemkødet ved din første fødsel - kan det så betyde, at der er risiko for at dit arvæv vil forårsage en bristning ved 2. fødsel? Vil det være en fordel at være på forkant og 'bestille' en klipning når baby skal fødes? Læs mere

Barselsbesøg - gode råd til dig som gæst

Du har endelig fået grønt lys til at komme på barselsbesøg hos den nybagte familie. Men hvad er godt at vide, når du skal på barselsbesøg? Se de gode råd her. Du kan også sende denne artikel rundt til dem, du regner med vil komme på barslesbesøg. Læs mere

Nyeste artikler

Kl. 8:30 skal vi møde ind på afdeling 426, barselsgangen, for at blive gjort klar med tøj og journal til operationsgangen Læs mere

Når man skal ud og købe barnevogn, er præferencerne mange. Man vil selvfølgelig have det bedste til den lille guldklump der er på vej. Men hvad er egentlig bedst, og hvilke overvejelser skal man gøre sig, før man investerer i barnevogn?Vi har samlet nogle gode råd til valg af barnevogn lige her. Læs mere

Da jeg ikke længere kunne sove, hoppede jeg i badekarret, hvor det lune vand mildnede smerterne. Da der var 6 min. imellem veerne, ringede vi ind til hospitalet og aftalte at køre der ind. På hospitalet blev veerne mere sporadiske, der var nu 10 og 15 minutter imellem dem. Hovedpinen var stadig så ond at jeg fik ”bistik” i nakken for at mildne smerterne, uden det hjalp synderligt. Læs mere

Denne video er hele Afsnit 10 samlet, og varer 18 minutter. Så smid stængerne op eller tag headset på, og lyt med! Chefredaktør Maja Wesselhoff interviewer den dygtige og empatiske Privatjordemoder Stine Roswall. Læs mere

Hvis du er blevet klippet i mellemkødet ved din første fødsel - kan det så betyde, at der er risiko for at dit arvæv vil forårsage en bristning ved 2. fødsel? Vil det være en fordel at være på forkant og 'bestille' en klipning når baby skal fødes? Læs mere

Du har endelig fået grønt lys til at komme på barselsbesøg hos den nybagte familie. Men hvad er godt at vide, når du skal på barselsbesøg? Se de gode råd her. Du kan også sende denne artikel rundt til dem, du regner med vil komme på barslesbesøg. Læs mere