Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

hjælp søges

11.december 2019 kl. 10:32
Luk
Medlem siden 19-11-2019
11-12-2019 10:32
Luk
Medlem siden 19-11-2019
Godt skrevet
0

Skrev et indlæg igår. Ang brunt udflåd. 
Mit spørgsmål er så nu, om jeg er igang med en spontan abort, hvis jeg bløder ligesom ved menstruation og har menstruationssmerter? Eller om kroppen kan snydes til at tro at den skal have menstruation. Var ved vagtlægen i nat og har en scanning her i dag kl 13. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.december 2019 kl. 10:37
Luk
Medlem siden 20-08-2018
11 startede debatter
241 skrevne indlæg
11-12-2019 10:37
Luk
Medlem siden 20-08-2018
11 startede debatter
241 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Sådan er min SA desværre startet 2 gange. Håber på det bedste for dig/jer 🤞🏻

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.december 2019 kl. 10:57
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
11-12-2019 10:57
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Er min første graviditet og SA. Så aner intet om det. Men ja frygtede også at det var det, da det startede igår :/ 

er du gravid igen nu så? Er så nervøs for at man skal bruge lang tid på at blive gravid igen, nu hvor det faktisk skete i første forsøg. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.december 2019 kl. 16:03
Luk
Medlem siden 05-11-2019
4 startede debatter
59 skrevne indlæg
11-12-2019 16:03
Luk
Medlem siden 05-11-2019
4 startede debatter
59 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hvordan gik det til scanningen i dag, TS? 😬🤞🏼

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.december 2019 kl. 16:30
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
11-12-2019 16:30
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tak fordi du spørger 😊

desværre ikke så godt, der var ingenting. De sagde at den må være "klappet" sammen i de første par uger, men at kroppen stadigvæk har reageret på at jeg har været "gravid" så der var ingenting at vise på scanningen. Hvilket vi er okay med, havde været værre at gå længere hen og finde ud af det der først. Så er bare op på hesten igen :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
12.december 2019 kl. 04:20
Luk
Medlem siden 20-08-2018
11 startede debatter
241 skrevne indlæg
12-12-2019 04:20
Luk
Medlem siden 20-08-2018
11 startede debatter
241 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
mh4444 skrev :

Er min første graviditet og SA. Så aner intet om det. Men ja frygtede også at det var det, da det startede igår :/ 

er du gravid igen nu så? Er så nervøs for at man skal bruge lang tid på at blive gravid igen, nu hvor det faktisk skete i første forsøg. 

ked af at høre at det var som du frygtede.

Vi er desværre et meget dårligt eks. Da det har taget os 4 år at skulle blive gravide/ holde på en gravidtet. 

Men vi venter tvillinger og er i uge 30. 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.december 2019 kl. 17:15
Luk
Medlem siden 02-12-2019
4 startede debatter
35 skrevne indlæg
13-12-2019 17:15
Luk
Medlem siden 02-12-2019
4 startede debatter
35 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mh4444: Jeg tror desværre det er en SA du oplever. Det var i al fald sådan min SA forløb for noget tid siden...broken heart

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.december 2019 kl. 17:18
Luk
Medlem siden 02-12-2019
4 startede debatter
35 skrevne indlæg
13-12-2019 17:18
Luk
Medlem siden 02-12-2019
4 startede debatter
35 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mh4444: Har lige læst din seneste update...  Det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg krydser fingre for at du snart bliver gravid igen!

Kh. August2020

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
18.december 2019 kl. 14:41
Luk
Medlem siden 20-06-2019
3 skrevne indlæg
18-12-2019 14:41
Luk
Medlem siden 20-06-2019
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Uh jeg håber din scanning i dag gik godt? 

Jeg havde samme proces med brunligt udflåd ved min første graviditet og det var desværre en missed abortion. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.december 2019 kl. 20:14
Luk
Medlem siden 02-09-2019
1 startede debatter
6 skrevne indlæg
28-12-2019 20:14
Luk
Medlem siden 02-09-2019
1 startede debatter
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Kære TS, det gør mig ondt at læse. Op på hesten igen :) vi mistede da jeg var 11+5 (viste sig at have været en MA 7+3 - men min krop fortsatte også som intet var hændt) det var meget hårdt men vi blev gravide på 3 uger - kroppen var i træning til det nu ;) vi er nu i 13. Uge! Så fat mod! Det skal nok komme ❤️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.december 2019 kl. 20:33
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
28-12-2019 20:33
Luk
Medlem siden 19-11-2019
5 startede debatter
22 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Stærkt gået ❤️👍🏽
ventede I til at din menstruation havde været der en gang, eller gik i igang med det samme, efter at hcg var faldet? Mit må være helt normalt igen nu nemlig, for det var på 14 for en uge siden og er faldet meget hurtigt. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ny vaccinationsmetode uden nåle

Mange millioner mennsker, verden over, får hvert år konstateret hepatitis B, som forsager leverbetændelse. Og flere hundredetusinde af disse dør. Men nu har fysikere fra Københavns Universitet set på muligheden for at anvende vaccinen oralt, enten som dråber eller pulver. Denne form for vaccine er endnu ikke helt en realitet, men nu er et hold fysikere på KU måske ved at knække koden med hjælp fra nanofysik. Læs mere

Reducer barnets risiko for astma under din graviditet med fiskeolie

Et nyt studie fra KU viser, at hvis gravide mødre supplerer deres kost med fiskeolie under det sidste trimester af graviditeten, så har babyen markant mindre risiko for at udvikle astma. Læs mere

Få hjælp til at blive gravid med tyggegummi

På Københavns Universitet arbejder et hold studerende på, at udvikle et tyggegummi, som meget præcist forudsiger, hvornår en kvinde har aller størst mulighed for at blive gravid. Læs mere

Tips og traditioner til Baby’s første jul

Når du bliver forælder, så stifter du samtidig din egen familie og dermed får du også retten til at stifte dine helt egne traditioner. Læs mere

Dødelig immundefekt testest snart hos nyfødte

Der er tale om en meget sjælden immundefekt kaldet Severe Combined Immune Deficiency (SCID). Sygdommen er som sagt en meget sjælden og arvelig immundefekt, der bremser immunsystemets udvikling og funktionalitet. Sygdommen kan have en dødelig udgang, hvis den ikke opdages i tide. Sygdommen rammer en til to børn årligt i Danmark, men kan gudskelov helbredes ved hjælp af knoglemarvstransplantation. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ny vaccinationsmetode uden nåle

Mange millioner mennsker, verden over, får hvert år konstateret hepatitis B, som forsager leverbetændelse. Og flere hundredetusinde af disse dør. Men nu har fysikere fra Københavns Universitet set på muligheden for at anvende vaccinen oralt, enten som dråber eller pulver. Denne form for vaccine er endnu ikke helt en realitet, men nu er et hold fysikere på KU måske ved at knække koden med hjælp fra nanofysik. Læs mere

Reducer barnets risiko for astma under din graviditet med fiskeolie

Et nyt studie fra KU viser, at hvis gravide mødre supplerer deres kost med fiskeolie under det sidste trimester af graviditeten, så har babyen markant mindre risiko for at udvikle astma. Læs mere

Få hjælp til at blive gravid med tyggegummi

På Københavns Universitet arbejder et hold studerende på, at udvikle et tyggegummi, som meget præcist forudsiger, hvornår en kvinde har aller størst mulighed for at blive gravid. Læs mere

Tips og traditioner til Baby’s første jul

Når du bliver forælder, så stifter du samtidig din egen familie og dermed får du også retten til at stifte dine helt egne traditioner. Læs mere

Dødelig immundefekt testest snart hos nyfødte

Der er tale om en meget sjælden immundefekt kaldet Severe Combined Immune Deficiency (SCID). Sygdommen er som sagt en meget sjælden og arvelig immundefekt, der bremser immunsystemets udvikling og funktionalitet. Sygdommen kan have en dødelig udgang, hvis den ikke opdages i tide. Sygdommen rammer en til to børn årligt i Danmark, men kan gudskelov helbredes ved hjælp af knoglemarvstransplantation. Læs mere