Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

er du der inde baby?:$

04.januar 2019 kl. 07:23
Luk
Medlem siden 23-10-2018
04-01-2019 07:23
Luk
Medlem siden 23-10-2018
Godt skrevet
0

Hej allesammen ❤️

Jeg er idag 17+0 og har lige brug for at høre jer om noget. 

ved godt det lidtlspøjst men er blevet rigtig nervøs for om babyen stadig er der inde. Har ikke haft nogen tegn på spontan abort men har ikke tager på, og er mest vokset ved tanken fedt har rykket sig rundt og placeret sig midt på maven. 

Er der andre der bliver i tvivl om den stadig er der inde ?

Og er der en måde man kan tjekke der hjemme?

Håber virkelig i kan hjælpe mig og give mig lidt ro i sjælen. Er lidt nervøs for jeg er den eneste der har det sådan her 😐

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.januar 2019 kl. 07:54
Luk
Medlem siden 06-01-2014
33 startede debatter
714 skrevne indlæg
04-01-2019 07:54
Luk
Medlem siden 06-01-2014
33 startede debatter
714 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Sådan havde jeg det også jo tættere jeg kom på MD scanning. Der er desværre ikke så meget du kan gøre, udover at betale dig fra en privat scanning. 

Så længe der ikke er nogen tegn på blødning eller lignende, så prøv at slå koldt vand i blodet. Du kommer snart til at se den lille til MD, og inden længe begynder du at mærke liv, hvilket er dejlig bekræftende smiley

Anmeld
Svar
Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
1
Lilypie Pregnancy tickers
04.januar 2019 kl. 10:19
Luk
Medlem siden 27-08-2017
2 startede debatter
26 skrevne indlæg
04-01-2019 10:19
Luk
Medlem siden 27-08-2017
2 startede debatter
26 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Du har vel været til en scanning hvor du har set baby? Hvis der ikke er noget der tyder på andet, blødninger osv., er han/hun der næsten 100% sikkert endnu :) 

Jeg er selv i uge 27, og tog heller ikke på de første mange uger, midt i december havde jeg taget 900g på  og tror kun jeg ialt har taget et par kilo på nu, men nu kan man da se maven er vokset.. Derudover har jeg slet ikke haft nogle symptomer som f.eks. kvalme.. Men baby har været der hele tiden 

Du begynder snart at kune mærke liv, så kan det nok hjælpe lidt på din nervøsitet.. Det er så hyggeligt når man kan mærke baby smiley

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
07.januar 2019 kl. 08:57
Luk
Medlem siden 12-11-2009
732 startede debatter
6411 skrevne indlæg
07-01-2019 08:57
Luk
Medlem siden 12-11-2009
732 startede debatter
6411 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er en lang ventetid den tid mellem NF og MD. 

Jeg selv er ikke i tvivl om at baby er der, mærker fint min livmoder, men bliver selv nervøs for om der stadigvæk er liv i den lille baby. Har mærket lidt liv hist og her, men tankerne bliver ved med at strejfe mig i takt med at jeg får det bedre og mine trælse symptomer forsvinder. Jeg har endda prøvet det tre gange før. 

Så selvfølgelig er baby derinde og snart begynder du at mærke liv og det er altid dejligt 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 07-01-2019

Kroppen efter fødsel
  • Mamatheresa - 05-01-2019

Den søde juletid - tanker op til jul
  • Faderstuen - 23-12-2018

Et farvel til sutterne
  • Mortilminimøf - 17-12-2018

Tanker tæt på termin

Nyeste artikler

ANNONCE

Klæd baby rigtigt på i vinterkulden fra inderst til yderst

Den danske vinter er lunefuld, og temperaturerne kan let svinge 10 grader fra dag til dag. Derfor er det ikke altid let at vide, hvor meget tøj, dit barn skal have på. Læs mere

3. Fødsel - det bliver ikke mindre vildt!

Jeg er glad for, at jeg først fik forklaringen bagefter, for for dævlan, lige da det stod på, var jeg MEGET glad for at jeg ikke skulle føde igen! Det gjorde nuller naller på en helt anden måde end jeg havde prøvet tidligere Læs mere

Kunne være født på motorvejen

Jeg bliver så sendt til Herning, da der blev vurderet at det kunne jeg godt nå. Da jeg kommer til Herning og min jordemoder undersøger mig, fortæller hun mig, at på tyve minutter er jeg udvidet fra 3 cm til 9/10 cm og fortæller at vandet burde være gået. Læs mere

Bliv rollemodel for kvindelige iværksættere

Alt for få kvinder vælger at blive iværksættere, og det skyldes hverken mangel på gode ideer eller kompetencer. Men hvad holder os tilbage? Bliv klogere på det her.   Læs mere

ANNONCE

Redaktionen tester: Voksi City kørepose

Voksi® City kørepose er god til det danske klima, og har bl.a. den fordel, at den kan vaskes i din vaskemaskine i stedet for at skulle til rens. Læs mere

ANNONCE

3 myter om influenzavaccination til gravide

Mange gravide fravælger influenzavaccinationen på baggrund af myter, som der florerer rundt omkring i medierne og folkemunde. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 07-01-2019

Kroppen efter fødsel
  • Mamatheresa - 05-01-2019

Den søde juletid - tanker op til jul
  • Faderstuen - 23-12-2018

Et farvel til sutterne
  • Mortilminimøf - 17-12-2018

Tanker tæt på termin

Nyeste artikler

ANNONCE

Klæd baby rigtigt på i vinterkulden fra inderst til yderst

Den danske vinter er lunefuld, og temperaturerne kan let svinge 10 grader fra dag til dag. Derfor er det ikke altid let at vide, hvor meget tøj, dit barn skal have på. Læs mere

3. Fødsel - det bliver ikke mindre vildt!

Jeg er glad for, at jeg først fik forklaringen bagefter, for for dævlan, lige da det stod på, var jeg MEGET glad for at jeg ikke skulle føde igen! Det gjorde nuller naller på en helt anden måde end jeg havde prøvet tidligere Læs mere

Kunne være født på motorvejen

Jeg bliver så sendt til Herning, da der blev vurderet at det kunne jeg godt nå. Da jeg kommer til Herning og min jordemoder undersøger mig, fortæller hun mig, at på tyve minutter er jeg udvidet fra 3 cm til 9/10 cm og fortæller at vandet burde være gået. Læs mere

Bliv rollemodel for kvindelige iværksættere

Alt for få kvinder vælger at blive iværksættere, og det skyldes hverken mangel på gode ideer eller kompetencer. Men hvad holder os tilbage? Bliv klogere på det her.   Læs mere

ANNONCE

Redaktionen tester: Voksi City kørepose

Voksi® City kørepose er god til det danske klima, og har bl.a. den fordel, at den kan vaskes i din vaskemaskine i stedet for at skulle til rens. Læs mere

ANNONCE

3 myter om influenzavaccination til gravide

Mange gravide fravælger influenzavaccinationen på baggrund af myter, som der florerer rundt omkring i medierne og folkemunde. Læs mere