Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Ingen fb

27.april 2019 kl. 07:29
Luk
Medlem siden 27-09-2016
27-04-2019 07:29
Luk
Medlem siden 27-09-2016
Godt skrevet
1

Hejsa gravide. 

Jeg har ikke Facebook, og kunne virkelig godt tænke mig at skrive sammen med andre som venter sig til november mdr,  😃 så hvis du er det, vil jeg gerne høre lidt om dig. 

Lidt om mig, 

Jeg er 28 år og venter nr to, har i forvejen en dejlig dreng på 2 år   vi vil gerne vide kønnet når vi får mulighed for det. Vi skal til nk den 6 maj 🙏 jeg er plaget af kvalme og har ingen appetit, hvilket ligner utrolig meget min første graviditet. Jeg har ingen ønsker omkring kønnet denne gang, da jeg vil være glad for begge dele.

Håber at hører fra nogen her inde, 😃

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
27.april 2019 kl. 07:49
Luk
Medlem siden 05-11-2017
12 startede debatter
74 skrevne indlæg
27-04-2019 07:49
Luk
Medlem siden 05-11-2017
12 startede debatter
74 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg har heller ikke fb.

jeg er 39, og venter nr 3. Har en af hver i forvejen.

har en mærkelig fornemmelse af det bliver en pige, men kunne godt tænke mig en dreng mere 😊 bliver selvfølgelig også glad for en pige 🤩

jeg har døjet med kvalme i flere uger og en slem hovedpine den sidste uges tid.

skal til nf d. 15/5

hvornår har du termin?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
28.april 2019 kl. 06:23
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
28-04-2019 06:23
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har termin den 16 november, efter en scanning, men har en fornemmelse at det ikke helt passer tror nærmere min termin er den 6 november, men det må jeg jo se til nf 😅

Hvor lyder det skønt, med tre børn, så det jo spændende hvad det bliver. Hvornår har du termin 🤗

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.april 2019 kl. 19:43
Luk
Medlem siden 27-07-2016
4 skrevne indlæg
29-04-2019 19:43
Luk
Medlem siden 27-07-2016
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har næste samme historie som dig. 😅

Jeg er 28 år (lidt endnu), jeg venter nr. 2 og min dreng er lige blevet 2 år her i marts.

Jeg er enormt plaget af kvalme døgnet rundt og kaster typisk op 3-6 gange om dagen - dog kun én gang i dag! 🤞🏻

Jeg har været til NF i dag på Roskilde, hvor jeg blev rykke 3 dage, så termin nu er 5. november. 😃

Vi glæder os rigtig meget og regner med at få foretaget en kønsscanning næste onsdag. 😍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.april 2019 kl. 20:32
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
29-04-2019 20:32
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har heller ikke FB.

Jeg er 30 og gravid med mit første barn 😊 har ikke været til nogen scanning endnu, men det skal jeg her d. 10. Maj. Ud fra min sidste mens har jeg termin d. 15. November.  

Vi begge har følelsen af at det er en dreng 😊 men venter til md scanning for at finde ud af det. Dem der har set min mave indtil videre gætter alle på en dreng, så det bliver spændende.

Jeg har heldigvis ikke været plaget af kvalme etc. Kun hvis jeg ikke får spist når jeg er sulten, så det er dejligt. Har dog haft ondt i hovedet de sidste 2 dage 😣

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.april 2019 kl. 11:43
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
30-04-2019 11:43
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

MalouBG hvor fint, ja vi er da samme alder og det hele min søn blev to i april 😅 hvor sjovt. Uuh lyder spændende, glæder mig til at hører hvad det bliver. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.april 2019 kl. 11:47
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
30-04-2019 11:47
Luk
Medlem siden 27-09-2016
17 startede debatter
87 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

A.k, hvor er det spændende, glæder mig os til nf den 6 maj, også for at se om jeg har været helt ved siden af hvad jeg selv tror terminen er, men har fået en scanning pga jeg har haft menstruation mens jeg er gravid så er lidt noget underligt noget 🙈 men alle siger til mig at de tror vi skal have en pige denne gang, men for mig betyder det ikke noget denne gang, vil blive glad for begge køn. Glæder mig til at hører om din scanning jeg sætter billede ind når jeg har været det.

Er glad for jeg ikke er den eneste der ikke har fb.  Håber vi kan følge hinanden og evt give råd og en trøst hvis det er det der er brug for 😃

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
30.april 2019 kl. 16:51
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
30-04-2019 16:51
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Og hvor spændende, d. 6. Er her lige om lidt 😊 jeg lægger os billed op af min scanning når jeg har fået det. Tror selv jeg er lidt længere end lægen estimere, men nu må vi se 🙈

Ja det er dejligt at man stadig har nogen at kunne dele med selvom man ikke er på Facebook. Jeg havde faktisk efterspurgt det tidligere 😊

Er jeres maver også blevet store eller kan man ikke rigtig se det endnu? Må mig er maven godt oppustet og rund, ikke kun topmave hehe men kender en på mit arbejde som er en måned længere og på hende kan man slet ikke se noget endnu. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.maj 2019 kl. 07:19
Luk
Medlem siden 09-07-2012
12 startede debatter
29 skrevne indlæg
02-05-2019 07:19
Luk
Medlem siden 09-07-2012
12 startede debatter
29 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej tøser. 

Er ny i gruppen herinde,men tænkte da at jeg ville deltage i jeres gode samtaler og sikkert få en masse gode råd og fælles følelser på bordet 😊

Er 11+2 i dag. Min mand og jeg har været igennem ivf og det lykkedes heldigvis i 1 forsøg. Men så til min store skræk,så fik jeg en kraftig blødning i går 😥 vi gik fuldstændig i panik. Og ikke nok med det,så var vi ude og spise med min mands firma,så måtte bare styrte ud af rummet,da jeg ikke kunne være i det og fordi det bare løb ud af mig 😫 frygter virkelig det værste,men har fået tid ved fælles akut i Odense i dag kl. 13,så håber jeg at nogen af alle de Lykke historier omkring kraftig blødninger under graviditet,også glæder i vores tilfælde. Kryds gerne finger for os tøser 🤗

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.maj 2019 kl. 08:00
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
02-05-2019 08:00
Luk
Medlem siden 14-03-2019
24 startede debatter
94 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Krydser så meget fingre for at det hele går godt! 😊🙏 husker du at opdatere os? Held og lykke.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.maj 2019 kl. 09:12
Luk
Medlem siden 09-07-2012
12 startede debatter
29 skrevne indlæg
02-05-2019 09:12
Luk
Medlem siden 09-07-2012
12 startede debatter
29 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tak 😊 håber virkelig bare det var et eller andet indre briste eller noget,som skulle ud og at baby har det fint. Men jo opdatere når jeg ved noget 😊🙏

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere