Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Jeres maver

14.maj 2019 kl. 16:09
Luk
Medlem siden 14-03-2019
14-05-2019 16:09
Luk
Medlem siden 14-03-2019
Godt skrevet
0

Hej piger, 

Jeg synes det kunne være sjovt at dele mavebilleder 😊 og evt. Hvis i ved kønnet.  Kunne være sjovt at se om mavens form holder stik med teorien om kønnet 🤣

Jeg er i dag 13+4 og synes allerede jeg har fået en god mave i forhold til andre i min omgangskreds. Kender ikke kønnet endnu.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.maj 2019 kl. 18:53
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
14-05-2019 18:53
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
Godt skrevet
0

Hej 👋🏻

Wow, hvor har du bare en fin mave 😍

Jeg er selv 12+1, og jeg synes ikke helt, at jeg kan se en gravid mave. Jeg synes derimod bare, at jeg er oppustet  - det ligner, at jeg hver aften guffer chokolade i mig 😬

Er det dit første barn, du venter? 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.maj 2019 kl. 19:00
Luk
Medlem siden 14-03-2019
40 startede debatter
155 skrevne indlæg
14-05-2019 19:00
Luk
Medlem siden 14-03-2019
40 startede debatter
155 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hehe du kan tro det har været svært at skjule indtil nf scanningen var overstået. Ja det er mit første, men jeg voksede allerede 6 cm fra uge 4 til 6 og så 5 cm fra uge 10 til 12. Jeg er ikke særlig stor selv så blir sjov at se om jeg får en kæmpe mave 🙈🤭

Du er heldig at du kan skjule det endnu hehe.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.maj 2019 kl. 19:07
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
14-05-2019 19:07
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
Godt skrevet
0
MummyToBe2019 skrev :

Hehe du kan tro det har været svært at skjule indtil nf scanningen var overstået. Ja det er mit første, men jeg voksede allerede 6 cm fra uge 4 til 6 og så 5 cm fra uge 10 til 12. Jeg er ikke særlig stor selv så blir sjov at se om jeg får en kæmpe mave 🙈🤭

Hehe kunne jeg godt forestille mig 😬

Åh hold da op, det er alligevel gået stærkt med dig så 🤗 Har du så vægtmæssigt taget på også?

Jeg er faktisk glad lige nu for, at jeg kan skjule det, da jeg ikke har fortalt min chef om det endnu. Jeg venter lige til nf i næste uge.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.maj 2019 kl. 19:52
Luk
Medlem siden 14-03-2019
40 startede debatter
155 skrevne indlæg
14-05-2019 19:52
Luk
Medlem siden 14-03-2019
40 startede debatter
155 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Lyset.kbh skrev :
MummyToBe2019 skrev :

Hehe kunne jeg godt forestille mig 😬

Åh hold da op, det er alligevel gået stærkt med dig så 🤗 Har du så vægtmæssigt taget på også?

Jeg er faktisk glad lige nu for, at jeg kan skjule det, da jeg ikke har fortalt min chef om det endnu. Jeg venter lige til nf i næste uge.

Ja, det er gået rigtig stærkt 🙈😊 nej vægtmæssigt ligger jeg på det samme som da jeg blev gravid, så enten må jeg have mig og baby tager al på ellers er det bare luft som lægen sagde til 8 ugers samtale 🤣

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.maj 2019 kl. 09:21
Luk
Medlem siden 19-11-2016
3 startede debatter
995 skrevne indlæg
15-05-2019 09:21
Luk
Medlem siden 19-11-2016
3 startede debatter
995 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

På billedet er jeg 16+5. Jeg er i forvejen overvægtig men maven er kæmpe og jeg har ikke taget på endnu. 

Vi venter en pige 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker

Slettet bruger

15.maj 2019 kl. 09:43
Slettet bruger
15-05-2019 09:43
Godt skrevet
1

Jeg er 14+2 og førstegangsgravid. Har normalt en bmi på 17 og har nu taget hele 8 kg på!! 😅 det er en pige ❤

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
15.maj 2019 kl. 11:54
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
15-05-2019 11:54
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
Godt skrevet
0

Hold da op, hvor har I altså flotte gravide maver 👌🏻❤️ Så fint altså 😍

Uh 8 kg, men det ser da ud som om, at der sidder godt på dig 😘 

Har I som kender kønnet så betalt for en kønsscanning? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

15.maj 2019 kl. 12:12
Slettet bruger
15-05-2019 12:12
Godt skrevet
0
Lyset.kbh skrev :

Tak, jeg er faktisk også ret glad for de ekstra kilo. Jeg elsker former, jeg havde dem bare ikke selv 😅 Kan ikke passe noget af mit tøj eller undertøj, det er så en smule irriterende 😑 

Vi betalte selv for en kønsscanning. Men vi kunne ikke vente til misdannelsesscanningen om 6 uger. Vi har fået en masse billeder og små videoer af hende, det var det hele værd 🥰 Vi gav 550 kr hos Klinik Braskov i Odense 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.maj 2019 kl. 12:26
Luk
Medlem siden 19-11-2016
3 startede debatter
995 skrevne indlæg
15-05-2019 12:26
Luk
Medlem siden 19-11-2016
3 startede debatter
995 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Lyset.kbh skrev :

Jeg fik en kønsscanning i fødselsdagsgave, så ja selvbetalt. 

Jeg blir scannet minimum hver 4 uge indtil den 29 maj ( misdannelse) her efter scanner de mig minimum hver anden uge.  Egentligt vil de ikke fortælle kønnet før til misdannelse, men ved kontrol scanning i sidste uge bekræftede de at det er en pige 

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker
15.maj 2019 kl. 12:47
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
15-05-2019 12:47
Luk
Medlem siden 05-11-2018
2 startede debatter
61 skrevne indlæg
Sidst online 24-09-2019
Godt skrevet
0
SSolem skrev :
Lyset.kbh skrev :

Tak, jeg er faktisk også ret glad for de ekstra kilo. Jeg elsker former, jeg havde dem bare ikke selv 😅 Kan ikke passe noget af mit tøj eller undertøj, det er så en smule irriterende 😑 

Vi betalte selv for en kønsscanning. Men vi kunne ikke vente til misdannelsesscanningen om 6 uger. Vi har fået en masse billeder og små videoer af hende, det var det hele værd 🥰 Vi gav 550 kr hos Klinik Braskov i Odense 

Hehe så er det da rigtig fint med de ekstra kiloer 👏🏻👏🏻 Men ja irriterende med tøjet - på den anden side har du bare en god grund til at få købt nyt 😬

Jeg kan godt forstå, at I tog sådan en scanning. Jeg er også sikker på, at jeg vil efter nf. Det er meget rart at vide, hvad man kan forvente, så man kan gå i gang med at købe tøj osv. 🤗 

Jeg synes godt nok, at jeg har fået en sen tid til nf - jeg er  13+4 i næste uge 😣 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere