Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Solomor

03.juni 2019 kl. 13:03
Luk
Medlem siden 03-06-2019
03-06-2019 13:03
Luk
Medlem siden 03-06-2019
Godt skrevet
0

Hej med jer smiley

Jeg er en kvinde på 32 år, bosiddende i Aarhus, og jeg venter mig et donorbarn til november 2019. Derfor er jeg meget interesseret i at mødes med andre ligesindede eller enlige mødre til nogle snakke omkring forberedelse til morrollen, dagligdags ting, caféhygge, gåture mv. Jeg håber, at nogen herinde kunne have samme interesse? smiley

Mvh 

Camilla 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

03.juni 2019 kl. 19:00
Slettet bruger
03-06-2019 19:00
Godt skrevet
0

Der er en gruppe på fb - solomor termin 2019 og jeg mener vi er nogle stykker fra Aarhus 🙂 Gruppen er hemmelig så det er Lene Mejer eller Leelo Light der skal ansøges om venskab først med en lille besked om hvorfor 🙂

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
04.juni 2019 kl. 07:02
Luk
Medlem siden 11-05-2011
2 startede debatter
193 skrevne indlæg
04-06-2019 07:02
Luk
Medlem siden 11-05-2011
2 startede debatter
193 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Der findes en del fb gruppe for selvvalgte enlige mødre.
Så er du på fb, vil jeg anbefale dig at opsøge nogle af disse...de kan dog være svære at finde, da de fleste er hemmelige.

Du kan f.eks. skrive til admin profilen "Selma Adminsen" på fb. De kører en gruppe for "sem´er". Du skal dog være obs på, at gruppen er meget stor og kan virke overvældende.
Jeg har selv meldt mig ud (efter mange år), fordi jeg syntes, gruppen blev for stor.

Jeg har oprettet en fb gruppe for de solomødre (til donorbørn), der har termin i 2019.
Pt. er der vidst omkring 40 medlemmer.
Det kunne også være en mulighed...ved ikke, om der lige er nogen fra Århus.
Du kan evt. sende mig en pb - jeg hedder Lene Mejer og har et gult profilbillede med Pippi, der løfter sin hest.
For at komme ind i gruppen, skal du så også adde mig som ven, da gruppen er hemmelig. Du kan bare slette mig igen, når du er kommet ind.

Ellers er der netværk at finde via Signe Fjord - du skal blot vide, at netværksaftener m.v. koster penge at deltage i.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.juni 2019 kl. 12:29
Luk
Medlem siden 03-06-2019
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
15-06-2019 12:29
Luk
Medlem siden 03-06-2019
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej I to, 

Mange tak for svar 😊. Jeg har dog ikke FB, og ønsker det heller ikke pt. Derfor håber jeg på, at der er nogen herinde, som kunne have interesse i at mødes eller evt holde mig opdateret på arrangementer i Aarhus omegn/sammenkomster/grupper  😊

Mvh

Camilla 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.juni 2019 kl. 16:43
Luk
Medlem siden 03-03-2019
4 skrevne indlæg
15-06-2019 16:43
Luk
Medlem siden 03-03-2019
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg bor godt nok i Holstebro, 1 time og 15 min fra Århus. Men fylder 30 på onsdag og har termin d 27/11 med en lille pige som jeg får med anonym donor. Er i den grad frisk på snik snak og kører også gerne turen.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.juni 2019 kl. 09:25
Luk
Medlem siden 03-06-2019
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
16-06-2019 09:25
Luk
Medlem siden 03-06-2019
1 startede debatter
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det lyder da rigtigt skønt, hvis du vil tage turen til Aarhus smiley og vi skal næsten føde på samme tid, Hehe..  

Nu behøver man ikke længere FB for at kunne installere messenger frownså skal vi fortsætte nærmere aftale dér? Du kan finde mig under Camilla Camilla.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.juni 2019 kl. 10:29
Luk
Medlem siden 03-03-2019
4 skrevne indlæg
16-06-2019 10:29
Luk
Medlem siden 03-03-2019
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg kan ikke lige finde dig. Prøv om du kan se mig - Lotte Lodahl Ørts.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

8 Overraskende og videnskabelige ting, der får dit ægteskab til at holde

Læs her hvad videnskaben overraskende peger på, kan være betydelige faktorer for dit ægteskab. Læs mere

5 myter om det at være far og hvordan du bryder med dem

Hvis du skal være far, er det tid til at gøre op med myterne og reflektere over, hvilken slags far du kunne tænke dig at blive. Læs mere

Sparker baby - eller er det din puls du mærker?

Hvis du undrer dig over små dunk fra din mave, kan det både være din baby, men det kan også være din puls, som du tydeligt kan mærke. Læs mere

Fattigdom: Sådan overlever din familie for 2.000 kr. om måneden

Fattigdom er et stigende problem i Danmark. Mange unge familier er presset økonomisk og lever under fattigdomsgrænsen. Det er aldrig nogen sjov situation, men man kan gøre meget for, at gøre det til en god hverdag alligevel. Læs mere

Juniordyne eller voksendyne?

Hvornår skal man skifte barnets juniordyne ud med en voksendyne? Læs mere