Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Andre fra Viborg egnen?

16.april 2018 kl. 14:11
Luk
Medlem siden 22-02-2018
16-04-2018 14:11
Luk
Medlem siden 22-02-2018
Godt skrevet
0

Hej Alle
Vil blot høre om der eventuelt er nogen i Viborg og nærmeste omegn der også venter til oktober/november, og evnetuelt ville være med på at lave en lukket fb gruppe med henblik på mødregruppe senere hen :) :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

16.april 2018 kl. 17:01
Luk
Medlem siden 12-01-2018
8 startede debatter
62 skrevne indlæg
16-04-2018 17:01
Luk
Medlem siden 12-01-2018
8 startede debatter
62 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er fra omegnen og vil gerne være med - når vi har offentliggjort det på facebook og sådan 😊👶🏼 Vi venter os til oktober. 

Anmeld
Svar
Mand med meget lav sædkvalitet og jeg selv med PCO. Projektbarn med start i efterår 2016 - første ICSI behandling i januar 2018 og vores lille dreng forventes at komme til verden i oktober <3
Godt skrevet
0
Mand med meget lav sædkvalitet og jeg selv med PCO. Projektbarn med start i efterår 2016 - første ICSI behandling i januar 2018 og vores lille dreng forventes at komme til verden i oktober <3
24.april 2018 kl. 18:13
Luk
Medlem siden 22-02-2018
2 startede debatter
5 skrevne indlæg
24-04-2018 18:13
Luk
Medlem siden 22-02-2018
2 startede debatter
5 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Fedt! :D 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Nyeste videoer om børn

Er hun mon verdens mindste pige?
Denne 5-årige pige lider af en sjælden sygdom som gør, at hun altid vil være meget lille.
Gravid i 7. måned: Stiller op i stor poledance konkurrence
At være gravid i 7. måned sætter ikke en stopper for Kats planer om at stille op i en stor poledance konkurrence
FANTASTISK! Lille Oliver hører for første gang
Oliver på 11 måneder er stærkt hørehæmmet. Se når han får lyd på for første gang.
39-årige Tanja leder efter sæd på nettet: Er bange for at blive ensom
I Kanal 4 Docs fortæller singlen Tanja om sin beslutning om at blive mor gennem inseminering, da hun endnu ikke har fundet den eneste ene.
Jordemoderen træner fødselsteknik på en dukke
Jordemoderen Mette viser fødselsteknikker på en dukke

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Faderstuen - i dag

All inclusive med en 3-årig!
  • Malene Oldenbor... - 20-07-2018

Hvis bare jeg havde vidst.. om tiden efter fødslen
  • Listen To Your ... - 18-07-2018

Ferie med børn
  • Listen To Your ... - 13-07-2018

Inspiration - ja tak

Nyeste blogindlæg

• Faderstuen - i dag

All inclusive med en 3-årig!
  • Malene Oldenbor... - 20-07-2018

Hvis bare jeg havde vidst.. om tiden efter fødslen
  • Listen To Your ... - 18-07-2018

Ferie med børn
  • Listen To Your ... - 13-07-2018

Inspiration - ja tak

Nyeste artikler

Gravide og småbørnsforældre søges til researchprojekt

Har du lyst til at fortælle om dine oplevelser med tilbud eller støtte ift. jer som småbørnsfamilie? Det kræver ingen forberedelse fra din side, og der er ingen rigtige eller forkerte svar – det handler om at høre om jeres hverdag og erfaringer. Vi vil meget gerne tale med både mødre og fædre. Læs mere

Pas på med disse fødevarer til dit lille barn

Når dit barn er over 6 måneder, kan du begynde at give din guldklump (stort set) det samme mad, som resten af familien spiser. Men ingen regel uden undtagelse - for der er nogle fødevarer, du som forældre skal være ekstra påpasselig med for dit barns sikkerhed. Fødevaresikkerhed og viden om håndtering af fødevarer er vigtigt for din som forældre - men er lige så vigtig viden for bedsteforældre, pædagoger, babysittere og andre, der har med børn og mad at gøre. Læs mere

Spørg Jordemoderen: Afsnit 6

Denne video er hele Afsnit 6. Så smid stængerne op eller headset på, og lyt med! Redaktør Maja Wesselhoff interviewer Privatjordemoder Stine Roswall om: Arvæv efter keglesnit – hvordan påvirker det når jeg skal udvide mig? Risiko for at moderkage skal opereres ud igen? Vendingsforsøg - hvad kan du selv gøre. Streptokokker B og graviditet. Er svangerskabsforgiftning og HELLP arveligt? Læs mere

Spørg Jordemoderen: Er svangerskabsforgiftning og HELLP arveligt?

Redaktør Maja Guldbøg Wesselhoff interviewer Privatjordemoder Stine Roswall. Hvis du selv har haft svangerskabsforgiftning, eller den livstruende grad af svangerskabsforgiftning 'HELLP' - er det så arveligt for dine pigebørn? Hør ydermere vigtig info om ssf og HELLP og hvorfor du skal være opmærksom på symptomer herpå. Læs mere

Navnestatistik 2017 - Top 50 liste

De mest populære babynavne fra 2017. Her er top 50 liste af de mest populære navne fra 2017. William indtager atter førstepladsen af mest populære drengenavne, og Ida indtager førstepladsen over mest populære pigenavne. Er dit barns navn at finde på listen? Læs mere

Krebsens horoskop

Krebsens horoskop

Krebsebarnet er som spæd og i de første år, meget afhængig af de reaktioner, det får fra forældre og måske søskende. Læs mere om krebse-barnet, krebse-kvinden og krebse-manden. Læs mere

Nyeste artikler

Har du lyst til at fortælle om dine oplevelser med tilbud eller støtte ift. jer som småbørnsfamilie? Det kræver ingen forberedelse fra din side, og der er ingen rigtige eller forkerte svar – det handler om at høre om jeres hverdag og erfaringer. Vi vil meget gerne tale med både mødre og fædre. Læs mere

Når dit barn er over 6 måneder, kan du begynde at give din guldklump (stort set) det samme mad, som resten af familien spiser. Men ingen regel uden undtagelse - for der er nogle fødevarer, du som forældre skal være ekstra påpasselig med for dit barns sikkerhed. Fødevaresikkerhed og viden om håndtering af fødevarer er vigtigt for din som forældre - men er lige så vigtig viden for bedsteforældre, pædagoger, babysittere og andre, der har med børn og mad at gøre. Læs mere

Denne video er hele Afsnit 6. Så smid stængerne op eller headset på, og lyt med! Redaktør Maja Wesselhoff interviewer Privatjordemoder Stine Roswall om: Arvæv efter keglesnit – hvordan påvirker det når jeg skal udvide mig? Risiko for at moderkage skal opereres ud igen? Vendingsforsøg - hvad kan du selv gøre. Streptokokker B og graviditet. Er svangerskabsforgiftning og HELLP arveligt? Læs mere

Redaktør Maja Guldbøg Wesselhoff interviewer Privatjordemoder Stine Roswall. Hvis du selv har haft svangerskabsforgiftning, eller den livstruende grad af svangerskabsforgiftning 'HELLP' - er det så arveligt for dine pigebørn? Hør ydermere vigtig info om ssf og HELLP og hvorfor du skal være opmærksom på symptomer herpå. Læs mere

De mest populære babynavne fra 2017. Her er top 50 liste af de mest populære navne fra 2017. William indtager atter førstepladsen af mest populære drengenavne, og Ida indtager førstepladsen over mest populære pigenavne. Er dit barns navn at finde på listen? Læs mere

Krebsens horoskop

Krebsens horoskop

Krebsebarnet er som spæd og i de første år, meget afhængig af de reaktioner, det får fra forældre og måske søskende. Læs mere om krebse-barnet, krebse-kvinden og krebse-manden. Læs mere