Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hvornår kommer symptomerne?

22.januar 2020 kl. 10:38
Luk
Medlem siden 16-01-2020
22-01-2020 10:38
Luk
Medlem siden 16-01-2020
Godt skrevet
0

Hej med jer :) 

Jeg er 5+0 i dag med forventet termin 23.9.20.

Jeg har haft en del murren i maven som mens smerter, men lige pt kan jeg intet mærke. Hverken ømme bryster eller murren i maven 

-har taget test både i går og i dag og den er meget positiv. Skal først til 1. Lægeundersøgelse den 4.2. 

Har en datter på 10 men jeg kan ikke huske hvordan det var så tidligt i graviditeten med hende. 

Hvordan har I det?
Er I plaget af kvalme eller andet godt?  

Anmeld
Svar
Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
22.januar 2020 kl. 15:51
Luk
Medlem siden 27-06-2012
159 startede debatter
918 skrevne indlæg
22-01-2020 15:51
Luk
Medlem siden 27-06-2012
159 startede debatter
918 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er (ud fra ÆL) i dag 4+5 og jeg har ømme bryster, og en smule træt. Men ikke noget nævneværdigt. Murren er forsvundet og efterlyser nogle gange symptomer 😂 måske hvis jeg anstrenger mig lidt, kan jeg finde en smule kvalme frem. Ellers ikke det vilde 😁

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
22.januar 2020 kl. 16:24
Luk
Medlem siden 10-05-2019
3 startede debatter
28 skrevne indlæg
22-01-2020 16:24
Luk
Medlem siden 10-05-2019
3 startede debatter
28 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

er 4+3. Intet andet end hvad du os beskriver. Gruer for kvalmen. Har født to børn, og var så syg det første trimester med kvalme og opkast 24/7. Så jeg nyder det og krydser for det blir knap så slemt denne gang.. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.januar 2020 kl. 17:39
Luk
Medlem siden 16-01-2020
1 startede debatter
4 skrevne indlæg
22-01-2020 17:39
Luk
Medlem siden 16-01-2020
1 startede debatter
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

kiss

Så er jeg ikke den eneste! 
Jeg havde også meget kvalme ca. 3-4 mdr. med min datter, men hvornår det startede kan jeg ikke huske. 
Man kan jo håbe man slipper for kvalmen smiley

Bare alt er som det skal være derinde, så tager vi det som det kommer! 
Har bestilt en tidlig scanning den 4. Februar, der er jeg 7+0, så kan man håbe på et lille hjerteblink måske 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

22.januar 2020 kl. 17:57
Slettet bruger
22-01-2020 17:57
Godt skrevet
0

Jeg er 6+4 i dag og har kun lidt ømme bryster.

Med min datter lå jeg og kastede op hele første trimester, men er der intet af nu. Og jeg nyder det 👍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.januar 2020 kl. 21:29
Luk
Medlem siden 19-01-2020
2 startede debatter
7 skrevne indlæg
22-01-2020 21:29
Luk
Medlem siden 19-01-2020
2 startede debatter
7 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er i dag 4+3, og har også kun menstruationslignede smerter i underlivet som du selv beskriver 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.januar 2020 kl. 00:22
Luk
Medlem siden 29-12-2014
35 skrevne indlæg
23-01-2020 00:22
Luk
Medlem siden 29-12-2014
35 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

8+2 I dag torsdag - og kun ømme bryster (nipples specielt) og en smule kvalme morgen og aften... haha... men ikke noget jeg sådan som sådan ligger mærke til må jeg indrømme..  havde heller ikke rigtig symptomer med min datter i 2015... :)

Anmeld
Svar
Blev gift med min mand i august 2014 - december 2014 blev projekt baby sat i gang og den 27 februar 2015 blev det virkelighed.. Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Blev gift med min mand i august 2014 - december 2014 blev projekt baby sat i gang og den 27 februar 2015 blev det virkelighed.. Lilypie Maternity tickers
23.januar 2020 kl. 10:24
Luk
Medlem siden 10-11-2019
8 startede debatter
28 skrevne indlæg
23-01-2020 10:24
Luk
Medlem siden 10-11-2019
8 startede debatter
28 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

5+4 i dag og har sidste uge haft ret ømme brystvorter men det er forsvundet nu, har kun mega træthed når jeg rammer ca kl 15 også lidt kvalme her i dag

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.januar 2020 kl. 10:40
Luk
Medlem siden 14-10-2019
11 startede debatter
31 skrevne indlæg
23-01-2020 10:40
Luk
Medlem siden 14-10-2019
11 startede debatter
31 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg var fra uge 5 så træt hver dag på arbejde at jeg på toilettet og faldt i søvn 🤣 men kvalmen kom uge 6 og varede frem til uge 15😐. Men murren er første tegn og ømhed i bryst👍

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.januar 2020 kl. 14:00
Luk
Medlem siden 11-12-2019
13 skrevne indlæg
23-01-2020 14:00
Luk
Medlem siden 11-12-2019
13 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hejsa! Jeg er 11 + 0 i dag. Jeg havde en del ligamentssmerter (?) helt fra start af. Det føltes faktisk som menstruation, så var ret forvirret. De kommer ind imellem igen. Havde ømme bryster helt fra ægløsningen af og det er blevet ved, dog ikke så voldsomt mere. Kvalmen kom pludselig og kraftigt omkring uge 6, lige op til jul. Det var slemt og jeg havde også en frygtelig madlede, der gjorde at alle mine ideer om sund og nærende mad blev gjort grueligt til skamme! Men kosttilskuddene fik jeg da for det meste ned. Jeg var dog heldig og kvalmen er allerede ved at være væk nu. Det er SÅ skønt! Det meste af tiden har jeg døjet med forstoppelse og det varer ved, hvilket gør at jeg har nogle problemer med at tage jern. Men kan mærke at min energi langsomt kommer tilbage nu - det er bare så rart. Håber du/I får det ligeså nemt/hurtigt overstået som jeg har haft det! Krydser fingre for scanning d. 4. - der skal jeg til NF, så håber det er en god dag at blive scannet på :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.januar 2020 kl. 14:08
Luk
Medlem siden 11-12-2019
13 skrevne indlæg
23-01-2020 14:08
Luk
Medlem siden 11-12-2019
13 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

PS, undskyld hvis jeg egentlig ikke skulle kommentere her, er jo længere end jer og kan se at det er september 2020-opslag. Stadig lidt ny herinde - men håber det var ok.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere

Pas baby hjemme og bliv betalt for det

Det er oppe i tiden, om det er det bedste for helt små børn, at gå i institution eller være i hjemmet. Derfor har flere af landets kommuner valgt at tilbyde forældre et beløb, for at passe deres børn hjemme. Rigtig mange forældre har taget imod støtten, men det kan være rigtig svært for mange, at få det hele til at løbe rundt økonomisk, da det højeste tilskud der udbetales er omkring 7500 kr. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere

Pas baby hjemme og bliv betalt for det

Det er oppe i tiden, om det er det bedste for helt små børn, at gå i institution eller være i hjemmet. Derfor har flere af landets kommuner valgt at tilbyde forældre et beløb, for at passe deres børn hjemme. Rigtig mange forældre har taget imod støtten, men det kan være rigtig svært for mange, at få det hele til at løbe rundt økonomisk, da det højeste tilskud der udbetales er omkring 7500 kr. Læs mere