Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hvornår kommer symptomerne?

22.januar 2020 kl. 10:38
Luk
Medlem siden 16-01-2020
22-01-2020 10:38
Luk
Medlem siden 16-01-2020
Godt skrevet
0

Hej med jer :) 

Jeg er 5+0 i dag med forventet termin 23.9.20.

Jeg har haft en del murren i maven som mens smerter, men lige pt kan jeg intet mærke. Hverken ømme bryster eller murren i maven 

-har taget test både i går og i dag og den er meget positiv. Skal først til 1. Lægeundersøgelse den 4.2. 

Har en datter på 10 men jeg kan ikke huske hvordan det var så tidligt i graviditeten med hende. 

Hvordan har I det?
Er I plaget af kvalme eller andet godt?  

Anmeld
Svar
Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
24.januar 2020 kl. 21:09
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
24-01-2020 21:09
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Kommer og går jeres symptomer også? Jeg er muligvis 5+6 i dag og synes alle symptomer er forsvundet. Havde en smule kvalme for nogle dage siden, og en masse menstruation lignende smerter. Men nu kan jeg ikke rigtig mærke noget. Det gør mig lidt nervøs. Hvordan er jeres andre symptomer? 
Mine graviditetstest har udviklet sig til at blive tydligere, så håber at alt er i orden☺️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.januar 2020 kl. 21:15
Luk
Medlem siden 14-10-2019
11 startede debatter
31 skrevne indlæg
Sidst online 25-01-2020
24-01-2020 21:15
Luk
Medlem siden 14-10-2019
11 startede debatter
31 skrevne indlæg
Sidst online 25-01-2020
Godt skrevet
0

Du skal være glsd for hvis du ikke har mere symptomer alting er som det skal være nogle har det værre end andre og nogle ved ikke engang de er gravide for de ingen symptomer har😁👍 håber set bedste uden kvalme, havde svær kvalme i meget lang tid 🙈

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.januar 2020 kl. 21:28
Luk
Medlem siden 16-01-2020
1 startede debatter
4 skrevne indlæg
24-01-2020 21:28
Luk
Medlem siden 16-01-2020
1 startede debatter
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har den sidste uge slet ikke følt mig gravid - og det havde jeg desværre også ret i. 
Tog en test her til morgen og den er gået fra bragende positiv til nærmest helt negativ + jeg er begyndt at bløde lidt. Nu venter jeg på at få mens.. 

Så, mine manglende symptomer var desværre ikke gode tegn i it tilfælde. 

Rigtig meget held og lykke med jeres små spirer ❤️❤️❤️

Vi håber på en ny graviditet der giver en baby når denne omgang er overstået. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.januar 2020 kl. 21:47
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
24-01-2020 21:47
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Åh, det er jeg ked af at høre. Håber du får den hjælp og omsorg, som du har brug for.

Jeg har heller ikke haft nogle symptomer de sidste 3 dages tid. Jeg gik fra at have få, til nu ikke er mærke noget. Det eneste er min mave, som allerede buler ud (det er min 3. graviditet). Jeg har besluttet mig for at tage en test i morgen, så kan jeg i hvert fald se, om stregen skulle have ændret sig.

ved min første gravditet var jeg sindsyg træt. Anden gang havde jeg helt vanvittig kvalme, men begge gange er symptomer først blevet rigtige tydelige ved 6-7 uger. Så nu må vi se. Håber meget og tror på det bedste, men har oplevet spontan abort før, så jeg er nervøs.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
25.januar 2020 kl. 07:44
Luk
Medlem siden 29-12-2014
36 skrevne indlæg
Sidst online 28-03-2020
25-01-2020 07:44
Luk
Medlem siden 29-12-2014
36 skrevne indlæg
Sidst online 28-03-2020
Godt skrevet
0

Har du mon taget test endnu coco123?

Anmeld
Svar
Blev gift med min mand i august 2014 - december 2014 blev projekt baby sat i gang og den 27 februar 2015 blev det virkelighed.. Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Blev gift med min mand i august 2014 - december 2014 blev projekt baby sat i gang og den 27 februar 2015 blev det virkelighed.. Lilypie Maternity tickers
25.januar 2020 kl. 07:45
Luk
Medlem siden 29-12-2014
36 skrevne indlæg
Sidst online 28-03-2020
25-01-2020 07:45
Luk
Medlem siden 29-12-2014
36 skrevne indlæg
Sidst online 28-03-2020
Godt skrevet
0
Eloks skrev :

Jeg har den sidste uge slet ikke følt mig gravid - og det havde jeg desværre også ret i. 
Tog en test her til morgen og den er gået fra bragende positiv til nærmest helt negativ + jeg er begyndt at bløde lidt. Nu venter jeg på at få mens.. 

Så, mine manglende symptomer var desværre ikke gode tegn i it tilfælde. 

Rigtig meget held og lykke med jeres små spirer ❤️❤️❤️

Vi håber på en ny graviditet der giver en baby når denne omgang er overstået. 

Årh nej dog... håber ligesom coco123 at du får en masse kram, kærlighed og omsorg..  øv altså... :(

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.januar 2020 kl. 11:29
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
27-01-2020 11:29
Luk
Medlem siden 26-07-2016
16 startede debatter
70 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg tog en test i lørdags, og den var heldigvis stadig meget tydelig og måske endda tydeligere end sidst. Så alt godt indtil videre. Jeg skal scannes i morgen, da jeg ikke ved hvor langt henne jeg er. Så det bliver spændende:-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.januar 2020 kl. 15:23
Luk
Medlem siden 06-06-2019
5 startede debatter
212 skrevne indlæg
27-01-2020 15:23
Luk
Medlem siden 06-06-2019
5 startede debatter
212 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er 12+4 og synes ikke rigtig jeg har haft symptomer.

Men det har jeg alligevel nok, når jeg tænker over det. Udebleven mens, positiv test, lidt øget lugtesans, ømme brystvorter, øget sult, øget tissetrang om natten, smerter lænd/haleben, øget udflåd. Og nu lidt voksende mave, voksende bryster, og et livligt foster på scanning.

Men jeg har absolut ingen kvalme haft! Kun hvis jeg bliver meget sulten, og det gør jeg ofte. Eller gjorde. Synes set er aftaget igen. Jeg oplever ikke rigtig at have symptomer, fordi det hele har været meget diskret.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
31.januar 2020 kl. 18:39
Luk
Medlem siden 13-01-2019
11 startede debatter
12 skrevne indlæg
31-01-2020 18:39
Luk
Medlem siden 13-01-2019
11 startede debatter
12 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Har intet udover lidt mens lign smerter

Men ladies 

Jeg er 2 gangs fødende og vil li høre kan det passe jeg er 5.3 

Altså sku have mens den 18 januar

Testede positiv her den 27 

Min sidste mens var 19 december 

Så hvor langt er jeg  

Har tjekket på min mave termin regner men stoler ikke helt på den 

Anmeld
Svar
You are my angel, the one who always keep me up <3
Godt skrevet
0
You are my angel, the one who always keep me up <3
01.februar 2020 kl. 16:15
Luk
Medlem siden 18-09-2016
4 startede debatter
118 skrevne indlæg
01-02-2020 16:15
Luk
Medlem siden 18-09-2016
4 startede debatter
118 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg har virkelig lyst til at sige "nyd det for f*****" til jer der intet mærker hvor det går fremad i graviditeten 😅 ifølge menses er jeg 7+4 (tror selv jeg er maks 5+ baseret på hvornår jeg testede positivt), men jeg er så "heldig" at være ramt af døgnkvalme, svimmelhed, hovedpiner, ømme bryster og ekstrem træthed konstant....... 🤢 det er desværre fuldstændig som med min datter, så der er frygtelig langt til termin lige nu.. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Infektionsmedicinsk afdeling søger børn i alderen 12-23 måneder til vaccineforsøg

Odense Universitetshospital, Aarhus Universitetshospital og Hvidovre Hospital søger forældre med børn i alderen 12-23 måneder til et vaccineforsøg. Læs mere

Praktisk tjekliste til vuggestue start

Barslen er ved at være slut, og baby skal snart have sin første dage i vuggestue eller dagpleje. Det er meget nyt – ikke bare for baby men også for mor og far. Vi har lavet en liste over, hvad du skal huske at få med i vuggestuen, når dit barn starter. Læs mere

ANNONCE

Mist aldrig en sut igen med Navnesutten <3 Psst.. de giver 10% på sutter

De fleste kender til det problem, at børnenes sutter bliver væk eller havner i et andet barns mund med dertilhørende bakterier. Løsning har Navnesutten og dermed mindsket risikoen for at dit barns sutter havner et forkert sted. Læs mere

Hvor havner dit barn, hvis du pludselig dør?

Kun et fåtal af os tør tænke tanken til ende. Endnu færre er klar over, at vi selv kan påvirke fremtiden for vores børn. Læs mere

Hvordan får gravide gode motionsvaner?

De fleste er klar over, at motion er godt for vores fysiske sundhed. Der er en række fordele ved at dyrke fysisk aktivitet. Det gælder også for gravide. Læs mere

Har du/I ret til en gratis plads i institutionen?

Hvis din/jeres husstands årlige indkomst er under et bestemt beløb, så kan I have ret til en såkaldt friplads eller en plads med tilskud. Tilskuddet kan lette mange forældres budget, specielt hvis man er berettiget til at få hele pladsen dækket. &nbsp; Læs mere